חברת החשמל

 

שירות אישי לספקי חברת החשמל

  
ספקי חברת החשמל מוזמנים ליהנות משירותי המערכת האישית המאפשרת גישה ישירה למידע הנוגע לקשריהם העסקיים עם חברת החשמל: מעקב תשלומים, בירור מצב חשבוניות, עדכון נתוני ספק, הגשת בקשה להסמכה באופן מקוון ועוד.
 
המערכת פועלת בסביבת אבטחת מידע מתקדמת והכניסה אליה מותנית
ברישום לשירותי האתר. השימוש בשירות האישי לספק אינו כרוך בתשלום.
 
אם שגיתם שלוש פעמים רצופות בהקשת הקוד האישי והסיסמה,
הכניסה למערכת תיחסם בפניכם ולא יתאפשר ניסיון כניסה נוסף.
 
לשחרור חסימת המערכת אנא פנו לתמיכה הטכנית:
בטלפון: 04-8183999
או בדואר האלקטרוני: helpdesk@iec.co.il
מרכז התמיכה פועל בימים א'-ה' בין השעות 08:00 - 16:00.
  • מדוע כדאי להרשם לשירותי האתר?
    ספק רשום נהנה מגישה ישירה למידע הנוגע לקשריו העסקיים עם חברת החשמל: מעקב תשלומים, בירור מצב חשבוניות, הגשת בקשה להסמכה באופן מקוון ועוד.
    המערכת פועלת בסביבת אבטחת מידע מתקדמת והכניסה אליה מותנית בהזדהות על ידי קוד אישי וסיסמה. השימוש במערכת אינו כרוך בתשלום.
  • איך נרשמים?
    הכניסה למידע האישי דורשת קוד אישי וסיסמה. את הקוד האישי והסיסמה תקבלו בתום הליכי הרישום למערכת.
  • מה עליי לעשות?
    1. מלוי טופס מקוון של בקשת הרשאה לשימוש בשירותי האתר.
    2. אימות פרטים בפגישה עם נציג חברת החשמל.
    בפגישה עם נציג חברת החשמל תתבקשו להציג תעודה מזהה וכן מכתב מלווה (מכתב רשמי הנושא את לוגו חברתכם) מטעם גורם מוסמך בחברתכם. מכתב זה יכלול אישור כי הינכם מוסמכים על ידי החברה אותה אתם מייצגים, לגשת למידע העסקי הממודר של חברתכם באתר האינטרנט של חברת החשמל.
    3. לאחר אימות הפרטים תקבלו מנציג חברת החשמל קוד אישי וסיסמה סודית.
    הקוד והסיסמה ישמשו אתכם כאשר תרצו לגשת למידע הממודר של חברתכם באתר האינטרנט של חברת החשמל.
    לידיעתכם, הקוד האישי אינו סודי, אלא הסיסמה בלבד.​
  • מדוע איני יכול להירשם באמצעות הטופס המקוון בלבד?
    סיבה אחת ויחידה – אבטחת מידע קפדנית. הליך רישום דומה מקובל בבנקים ובמוסדות פיננסיים בארץ ובעולם.
    אנו בטוחים שהטרחה החד-פעמית משתלמת ביותר. בתום הליך הרישום תוכלו לגשת לנתונים העסקיים של חברתכם בכל שעה ומכל מקום ולחסוך זמן רב של שיחות טלפוניות, פקסים והמתנה מיותרת.
Print Footer Image