כיצד ניתן לפנות

צור איתנו קשר​

צור איתנו קשר  

בטלפון

התקשרו למוקד 103 של חברת חשמל הפועל 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה
במוקד תוכלו לדווח על מפגע, להזמין חיבור לרשת חשמל, לשלם את חשבון החשמל ועוד.

צור איתנו קשר  

באתר האינטרנט

תוכלו לפנות אלינו דרך אתר האינטרנט של חברת חשמל בנושאים מגוונים


צור איתנו קשר  

במשרדי חברת חשמל

משרדי חברת חשמל פזורים ברחבי הארץ ונותנים לכם שירות בימים א'-ה' מ-7:30 עד 14:30.
במשרדנו תוכלו להזמין חיבור לרשת החשמל, לשנות כתובת ,לשלם את חשבון החשמל ועוד.

דרכי פניה נוספות

רשתות חברתיות

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות והיו הראשונים להתעדכן בחדשות, אירועים ופעולות facebook

הקו החם

אם ברשותכם יש מידע על חשד לגניבת חשמל תוכלו למסור לנו אותו באמצעות הקו החם בטלפון:
1-800-103-302 , בדואר אלקטרוני shevach@iec.co.il או בפקס 1800-103-313

דואר ישראל

באמצעות דואר ישראל תוכלו לשלוח לנו בקלות וביעילות בקשות , מסמכים וטפסים

נציב תלונות הציבור

בכל מקרה של מחלוקת או קובלנה, יש באפשרותכם להגיש תלונה בכתב לנציבות תלונות הציבור
של חברת החשמל באמצעות אתר האינטרנט​​, דואר אלקטרוני, פקס או בדואר ישראל.

חברת חשמל

EN

מידע על תקלות

אפשרויות דיווח נוספות

פנו אלינו

חברת חשמל ברשתות חברתיות