חברת החשמל לישראל - לוגו
 

מונה תשלום מראש

כיצד ניתן לדעת מה היתרה שלנו?

לחיצה על מקש #, יציג מידע לגבי היתרה הכספית שנותרה במונה.
 
כמו כן על ידי לחיצה על מקש "1", ניתן לקבל הערכה על מספר הימים שנותרו לשימוש (בסיס החישוב הינו השימוש שלכם בחשמל בשבוע הקודם).
 

האם מתקבלת התראה לקראת סיום היתרה?

כאשר יתרת הסכום יורדת ל-10 ש"ח, יישמע צפצוף התראה נמוך במשך שלושים שניות. כאשר שומעים צליל זה – לוחצים על מקש "0" בלוח המקשים, וכך מפסיקים את הצפצוף.
במידה ולא שמעתם את ההתראה, הצפצוף יחזור ויישמע בכל חצי שעה, עד שתלחצו על מקש "0".
לנוחותכם: הצפצוף לא יפעל בין השעות עשר בלילה ועד שבע בבוקר.


 לא שמענו את הצפצוף – ויתרת החשמל הסתיימה. מה קורה?

במידה ולא לחצתם על המקש "0", המונה ינתק אתכם מאספקת החשמל.
במקרה כזה, לוחצים על מקש "0" – ותוך כמה שניות מתווספת הקצבת החירום.
 

מה קורה אם המונה מתנתק עקב עומס יתר?

במקרה של עומס יתר, אנא נתקו חלק מהמכשירים, לחצו על מקש "0" – ואספקת החשמל שלכם תחזור מיידית.
 

לא בטוח שהקלדנו למונה את הקוד החדש. מה עושים?

על מנת לבדוק את הקוד שהקלדתם למונה, אנא לחצו על מקש "4" והקוד האחרון שהוקלד למונה יוצג בקבוצות של 5 ספרות.
לחיצה על מקש "4" תציג כל קבוצה של 5 ספרות בנפרד, לחיצה חוזרת תציג שנית את הקוד האחרון שהוקלד (ניתן לחזור על הפעולה עד שיופיעו 5 הקודים האחרונים שהוזנו).
לחיצה על מקש # בעת מצב זה, תהפוך את רצף התצוגה ותנוע לאחור - דרך הקבוצות של 5 הספרות.
 

אבדנו את הקבלה עם קוד ההפעלה – מה עושים?

קודם כול ולפני הכול, אנו ממליצים כמובן לשמור את הקבלה במקום בטוח. אם בכל זאת קרה המקרה, ואינכם מוצאים את הקבלה – אנא התקשרו לשירות 103, ואנו נמסור לכם את הקוד ללא כול תוספת תשלום.
בנוסף, נשמח לשלוח לכם בדואר העתק של הקבלה


משמעות ההודעות בצג המונה:

  • נדחה – מלמדת על כך שהקשתם מספר קוד שגוי. מייד לאחר מכן תגיע הודעת הסבר לאי קליטת הקוד. קיימות כמה אפשרויות:
     
  • קוד ישן – תופיע כאשר השתמשתם בקוד שהוקלד כבר למונה.
    במקרה זה ממתינים עד שההודעה נעלמת, לוחצים על מקש *, ומקלידים מחדש את הקוד החדש. אם לוחצים על מקש "4", ניתן לראות את חמשת הקודים האחרונים שהקלדתם.
     
    קוד שגוי – תופיע כאשר הקשתם קוד לא נכון. במקרה זה, ממתינים עד שההודעה נעלמת, לוחצים על מקש * - ומקלידים מחדש את הקוד.
     
  • תעריף ישן – תופיע במקרה בו קיים קוד טכנאי שטרם הוזן למונה. במקרה זה יש לפנות לשירות 103.
     
    נעול – הודעה זו מופיעה כאשר הוקלד למונה קוד מוטעה, חמש פעמים ברציפות. במקרה כזה, ממתינים עד שההודעה נעלמת, ומקלידים את הקוד שברשותכם מחדש.
     
    שגיאה – הודעה זו מופיעה כאשר חל עיכוב של יותר מ-20 שניות בין הקלדת ספרה אחת לשנייה,
    כאשר מקלידים את הקוד, או לחלופין – כאשר מקישים מספר ספרות לא מדויק. במקרה כזה, לוחצים על מקש *, ומקלידים את הקוד מחדש.