מבזקי ידיעות

  • חברת החשמל זכתה במקום הראשון בסקר השירות של ידיעות אחרונות
    03.05.2015

    חברת החשמל זכתה במקום הראשון בסקר שביעות רצון לקוחות במשאלי ידיעות אחרונות, לשנת 2015, בדירוג רשויות ציבוריות המצטיינות בשרות לאזרח. אלי גליקמן, זכה לקבל בשם החברה את הפרס בטכס שקיים מטה ידיעות אחרונות – ממש ביום האחרון לתפקידו כמנכ"ל החברה, והיה בכך משום סמל לסיכום ארבע שנים בהן פעלה החברה בראשותו לשיפור השירות, ואף התמודדה עם אתגרים משמעותיים בתחום השירות בתקופות של מזג אוויר סוער ומצבי חירום ביטחוניים. ביחד אתו קיבל את הגביע איציק בלמס, סמכ"ל לקוחות אשר נכנס הבוקר לתפקיד ממלא מקום המנכ"ל. אחוז המשיבים מצוין, טוב מאוד או טוב הינו 77.8%. הסקר התקיים מטעם מטה משאלי ידיעות אחרונות, בינואר 2015 , בקרב האוכלוסייה היהודית הבוגרת (20 שנה ומעלה) על ידי חברת הסקרים דאטאסנס בע"מ. במקום השני בסקר זכתה חברת דואר ישראל.

  • הודעה חשובה לתושבי איזור חיפה והסביבה
    12.04.2015

    בתאריכים 12.04.2015 ועד 17.04.2015 יתקיימו בתחנת הכוח חיפה פעולות הכנסה לפעולה של יחידת מחז"מ 3. פעולות אלה נדרשות לאחר עבודות תחזוקה תקופתיות שהתבצעו ביחידה. במהלך פעולות ההכנסה לפעולה כאמור יתכנו מספר מיקרים בהם יפלט עשן מיחידה זו. אנו עושים ככל הניתן לצמצם את פליטת העשן למינימום האפשרי. איתכם בכל רגע, חברת החשמל

  • קבלת קהל במשרדי חברת החשמל במהלך החג
    30.03.2015

    החל מערב חג הפסח, יום השישי, י"ד בניסן תשע"ה, 3.4.15 ובמהלך חול המועד, יהיו משרדינו סגורים לקבלת קהל. בערב חג הפסח, שירות 103 יפעל כרגיל עד השעה 13:00. לאחר שעה זו ובמהלך החג, יינתן בשירות 103 מענה בנושא תקלות באספקת החשמל בלבד. בחול המועד פסח, ימשיך שירות 103 לפעול כרגיל. מומלץ להיעזר באתר האינטרנט ובאפליקציה של חברת החשמל. אנו מאחלים לכל בית ישראל חג פסח שמח וכשר.

  • משפרים את רשת החשמל בדימונה:
    24.03.2015

    במסגרת העבודות המקיפות לשיפור רשת החשמל בעיר דימונה יבצעו ציוותי חברת החשמל ביום ד', ה- 25/3/2015 - עבודות להחלפת תיילי חשמל ברחוב יצחק טבנקין. ציוותי עבודה של חברת החשמל בסיוע מנופים, במות הרמה וציוד נוסף לביצוע ייפרסו בשטח לביצוע העבודות להחלפת תיילי חשמל ישנים בחדשים ושיפור רשת החשמל. בעקבות עבודות השיפור תהיה הפסקה באספקת החשמל בין השעות 08:00- 16:30 בחלק מהרחובות: יצחק שדה, חטיבת גבעתי, נתיב הלה, חטיבת הנגב, הראל, שדרות גולדה מאיר, רחבת הנחל, חטיבת אלכסנדרוני, מולדה חטיבת גולני, רחבת האצ"ל , מבצע ברוש, קהילת ברטניה, סטרומה, טיילת הספורט. בכל בנין /בית עסק או בית בו תהיה הפסקה באספקת החשמל נתלתה בעוד מועד הודעה בכניסה המפרטת את מועד ההפסקה. בבנין או מקום שלא נתלתה הודעה על הפסקה – לא תהיה הפסקה באספקת החשמל. לגבי בירורים נוספים – מוקד השירות 103 , מחוז הדרום, חברת החשמל ומוקד 106 של עירית דימונה.

  • הקפאת ההסדרה השישית לשילוב מתקנים פוטו-וולטאים
    24.02.2015

    חברת החשמל מודיעה, כי בהתאם להחלטה מס' 4 של הרשות לשירותים ציבוריים-חשמל מישיבה 451, החל מתאריך 24.2.15 ולמשך 30 ימי עבודה, ההסדרה השישית לשילוב מתקנים פוטו-וולטאים מסחריים בהספק של עד 50 קוו"ט מוקפאת. בפרק זמן זה הרשות תבחן את המשך פעולותיה בהקשר זה.החברה תפעל בהמשך על-פי החלטות רשות החשמל בנושא.

  • משפרים את רשת החשמל בדימונה:
    23.02.2015

    במסגרת העבודות לשיפור רשת החשמל בדימונה יבוצעו היום, יום ב', ה- 23/2/2015 עבודות להחלפת החלפת תיילי חשמל ישנים בחדשים ברחוב שדרות הנשיא בעיר. בעקבות עבודות השיפור תהיה היום הפסקה באספקת החשמל בשעות 08:00 -16:30 בחלק מהרחובות: באבא סאלי, הזית, מצדה, השיבולים, שדרות יגאל אלון, הנרי המלכה, צבר. בכל בנין /בית עסק או בית בו תהיה הפסקה באספקת החשמל נתלתה בעוד מועד הודעה בכניסה המפרטת את מועד ההפסקה. בבנין או מקום שלא נתלתה הודעה על הפסקה – לא תהיה הפסקה באספקת החשמל. לבירורים נוספים – מוקד השירות 103 , מחוז הדרום, חברת החשמל ומוקד 106 של עירית דימונה.

  • איתכם בכל רגע גם בחורף
    19.02.2015

    רוצים לקבל מידע על תקלה? ניתן להתעדכן על הפסקות חשמל בעמוד הפייסבוק שלנו, במוקדי השירות ובאתר. אנו מאחלים לכם חורף חמים ונעים

  • הודעה חשובה במסגרת המכסה השישית למתקנים פוטו וולטאים
    17.02.2015

    חברת החשמל מודיעה, כי במסגרת המכסה השישית למתקנים פוטו וולטאים עסקיים (החלטת רשות מספר 4 מישיבה 451 ביום 11.1.2015, בנושא "הסדרת מעבר לעניין אמות מידה ותעריפים לייצור חשמל מבוזר לצריכה עצמית והעברת עודפים לרשת, באמצעות מתקנים קטנים בטכנולוגיה פוטו-וולטאית, בהספק שאינו עולה על 50 קו"ט"), התקבלו בקשות בהיקף העולה על המכסה שאושרה. נכון למועד זה טרם הוקמו אישורי מחלק בהיקף 70% ומשכך אין בזה כדי הודעה על מיצוי המכסה בהתאם לקבוע באמות המידה, יחד עם זאת מוצאת החברה לנכון לשקף לציבור את המצב הנוכחי ביחס להסדרת הרשות שפורסמה. בימים הקרובים תפורסמנה הודעות המשך.

  • הודעה חשובה ללקוחות - השבתת השירות האישי באתר האינטרנט 19.2.2015
    16.02.2015

    בתאריך 19/02/2015 משעה 01:00 לפנות בוקר למשך עד 6 שעות, יושבת השרות האישי ללקוח עקב פעילות תחזוקתית. איתכם בכל רגע

  • בשל מזג האוויר, מנכ"ל חברת החשמל, אלי גליקמן, הורה שלא לבצע ניתוקי חשמל ללקוחות חייבים.
    11.02.2015

    מוקדי השירות 103, הונחו לספק מענה בשעות הקרובות רק לפניות בנושאי בטיחות והפסקות חשמל. נכון לשעה זו קיימות כמה הפסקות חשמל נקודתיות כתוצאה ממזג האוויר הסוער והרוחות העזות. חשמל מוחזר ללקוחות בטווח זמנים של עד שעתיים.צוותי החברה ערוכים לספק מענה בכל רחבי הארץ , ע"פ הצורך.

  • ירידת מחירי החשמל 1.2.2015
    02.02.2015

    הבוקר ירדו תעריפי החשמל בשיעור ממוצע של 11.3%, כך שמחיר החשמל הוא נמוך יותר מאשר רוב מדינות מערב אירופה, חברת החשמל משקיעה משאבים ומאמץ כדי להבטיח אספקת חשמל יעילה ואיכותית, לכל לקוח, בכל זמן

  • הודעה חשובה לציבור הלקוחות
    02.02.2015

    עקב תקלה, נשלחו חלק מחשבונות החשמל באיחור של כשבועיים, לקוח אשר נתקל בבעיה זו, מוזמן לפנות לשירות הלקוחות ב-103 ובשאר אמצעי הקשר עם חברת החשמל והנושא ייבדק ויטופל בהתאם.

  • פתיחת המכסה השישית להסדרת מעבר לשילוב מתקנים פוטו וולטאים
    26.01.2015

    בתאריך 8.2.15 בשעה 8:00, כקבוע בהחלטת הרשות לשירותים ציבוריים-חשמל, יפתח הרישום להסדרת מעבר לשילוב מתקנים פוטו וולטאים מסחריים בהספק שאינו עולה על 50 קוו"ט – מכסה שישית. ההסדרה תהיה בתוקף עד למתן אישורים בהספק מצטבר של 17 מגוו"ט, או עד לתאריך 31.12.15, המוקדם ביניהם.

  • הודעה לציבור הלקוחות
    14.01.2015

    חברת החשמל מודיעה כי עיצומי העובדים הסתימו ועובדי החברה חזרו לעבודה כבשגרה

  • הסתיים הרישום למתקנים פוטו-וולטאים ביתיים קטנים
    12.01.2015

    כקבוע באמות המידה, בתאריך 31.12.14 הסתיים הרישום להסדרה החמישית למתקנים פוטו-וולטאים ביתיים קטנים.

  • מחברת החשמל נמסר כי בשל שריפה בעמוד מתח גבוה בכניסה לישוב כוכב יאיר קיימת הפסקת חשמל בישוב
    09.01.2015

    חשוב לציין כי אין כל קשר למזג האוויר. עובדי חברת החשמל נמצאים במקום. החברה נמצאת בקשר רציף עם ראש המועצה המקומית. החשמל יוחזר תוך כשעה וחצי.

  • עדכון מדוברות חברת החשמל נכון לשעה 10:45
    08.01.2015

    חברת החשמל הצליחה לתקן כמעט את כל התקלות כתוצאה מאירועי מזג האוויר הקיצוני. נכון לעכשיו, נותרו פחות מ 1,000 בתי אב ללא חשמל באזורים בודדים ברחבי הארץ. זמן ממוצע לטיפול בתקלה עומד על כשלוש עד ארבע שעות . צוותי החברה פרושים בשטח ומטפלים בכל התקלות בהקדם האפשרי. אנו מודים לציבור על הסבלנות והסובלנות.

  • התקלה באספקת הגז לתחנת הכוח "חגית" תוקנה , והחשמל חזר לכלל הלקוחות שהופסקו בשל התקלה
    07.01.2015
  • הפסקות חשמל הורגשו ברחבי הארץ עקב תקלה באספקת הגז לתחנת הכוח "חגית" , בהיקף של כ- 800 מגאווט.
    07.01.2015
  • עדכון מדוברות חברת החשמל נכון לשעה 19:00
    07.01.2015

    בעקבות אירועי מזג האוויר יש תקלות ברחבי הארץ בעיקר בנתניה, פתח תקווה, רעננה, רחובות, ראשון לציון, אשדוד ואשקלון. מדובר על כ- 17,000 בתי אב ללא חשמל. זמן ממוצע לטיפול בתקלה עומד על כשלוש עד ארבע שעות . צוותי החברה פרוסים בשטח ומטפלים בכל התקלות בהקדם האפשרי. אנו מודים לציבור על הסבלנות והסובלנות.

  • בחברת החשמל מעריכים שהערב ישבר שיא הביקוש לחשמל בכל הזמנים
    07.01.2015

    לפי תחזית מזג האוויר ובהתאם לנתוני הצריכה היום, בחברת החשמל מעריכים כי בשעות הערב ישבר שיא הביקוש לחשמל בכל הזמנים. בחברה מעריכים שהשיא יגיע לכ- 12,200 מגאווט לעומת שיא הביקוש בסופה אשתקד – 11,640 מגאווט – שנרשם בתאריך 15.12.13. שיא הביקוש של כל הזמנים נרשם בתאריך 14 ביולי 2012 ועמד על 11,900 מגאווט

  • עדכון מדוברות חברת החשמל נכון לתאריך 07.01.2015 בשעה 17:00
    07.01.2015

    בעקבות אירועי מזג האוויר יש תקלות ברחבי הארץ בעיקר בנתניה, הרצליה, רעננה, ראשון לציון. מדובר על כ- 9,000 בתי אב ללא חשמל. זמן ממוצע לטיפול בתקלה עומד על כשלוש עד ארבע שעות . צוותי החברה פרוסים בשטח ומטפלים בכל התקלות בהקדם האפשרי. אנו מודים לציבור על הסבלנות והסובלנות.

  • עדכון מדוברות חברת החשמל 7.1.2015 נכון לשעה 12:00
    07.01.2015

    בעקבות אירועי מזג האוויר יש תקלות ברחבי הארץ בעיקר בהוד השרון ויהוד. מדובר על כ- 5,500 בתי אב ללא חשמל. זמן ממוצע לטיפול בתקלה עומד על כשלוש עד ארבע שעות . צוותי החברה פרוסים בשטח ומטפלים בכל התקלות בהקדם האפשרי. אנו מודים לציבור על הסבלנות והסובלנות.

  • עדכונים מחברת החשמל -7.1.2015
    07.01.2015

    בעקבות אירועי מזג האוויר תקלות ברחבי הארץ , נתניה , פתח תקווה , אזור השרון , עפולה , ירושלים וכמה רחובות באזור תל אביב. זמן ממוצע לטיפול בתקלה עומד על כשעתיים . צוותי החברה פרוסים בשטח ומטפלים בכל התקלות.

  • השארו מעודכנים
    06.01.2015

    רוצים לקבל מידע על תקלה? ניתן להתעדכן על הפסקות חשמל בעמוד הפייסבוק שלנו, במוקדי השירות ובאתר. אנו מאחלים לכם חורף חמים ונעים

  • לקראת הסערה - הנחיות לציבור
    06.01.2015

    חברת החשמל מבקשת מהציבור להימנע מקרבה לחוטים קרועים ממתקני חשמל ולדווח מידית על מפגעי בטיחות שעלולים להוות סכנה בטיחותית ולגרום לשיבוש באספקת החשמל ניתן לדווח באמצעות מגוון אמצעי קשר : מרכזי השירות 103, דף הפייסבוק ואתר האינטרנט של החברה החברה קוראת לציבור לגלות ערנות לחזק חפצים ואביזרים, שעלולים להינתק ולהתעופף ברוח, ולפגוע בתיילי החשמל: תריסים שאינם מחוברים כראוי, מכסי מיכלים, קולטים ודוודים על הגג, אדניות, עציצים וכדומה

  • היערכות חברת החשמל לסערה - עצירת ניתוקי חשמל
    05.01.2015

    מנכ"ל חברת החשמל אלי גליקמן הורה הבוקר לעצור את פעולות ניתוק החשמל ,בשל חובות, עד לתום אירועי הסופה הקרובה.

  • היערכות חברת החשמל לסערה - פתיחת חדרי מצב
    05.01.2015

    מנכ"ל חברת החשמל, אלי גליקמן, הורה על פתיחת שני חדרי מצב בירושלים ובצפת לקראת הסופה הצפויה בהמשך השבוע. ​ במקביל הנחה המנכ"ל על קידום רכבים וגנראטורים לשטח תוך תיאום מלא עם פיקוד העורף, המשטרה וגורמי סיוע נוספים. זאת בהמשך לישיבת הערכת מצב שהתקיימה הבוקר בחברת חשמל.

  • רוצים להיות דירקטורים בחברה ממשלתית?
    04.01.2015

    רשות החברות הממשלתיות מזמינה אתכם להצטרף לדירקטורים שכבר מובילים בהצלחה שינוי אמיתי בחברות ממשלתיות. בואו לקחת חלק בשינוי. במסגרת המהפיכה שמובילה רשות החברות הממשלתיות להפיכתן של החברות הממשלתיות ליעילות, רווחיות, שקופות ונגישות נמשכת הרפורמה בשיטת גיוס הדירקטורים לחברות להגשת מועמדות ולפרטים נוספים: http://www.gca.gov.il/

  • עיצומים במוקדי השירות 103 וקבלת קהל
    04.01.2015

    מרכזי השירות 103 נותנים מענה אך ורק בנושאי תקלות ומפגעים בטיחותיים.חלק מהשירותים ניתנים לביצוע באמצעות אתר האינטרנט של חברת החשמל והאפליקציה. אנו מתנצלים על חוסר הנעימות הזמנית

  • זמני המתנה ארוכים במוקדי השירות
    14.12.2014

    אנו מתנצלים על חוסר הנוחות הזמנית הנובעת מזמני המתנה ארוכים מהרגיל במוקדי השירות 103 של חברת החשמל. העומסים נוצרו כתוצאה מפניות רבות שנענות לאחר תקופה ממושכת בה נקטו עובדי החברה בעיצומים. אנו מתנצלים על אי הנוחות ואנו מקווים לחזור לשגרה במהרה.

  • הודעה חשובה לציבור לקוחותינו המתגוררים באיזור חיפה והסביבה
    24.11.2014

    בתאריכים 24.11.2014 ועד 28.11.2014 יתקיימו בתחנת הכוח חיפה פעולות הכנסה לפעולה של יחידת מחז"מ 4. פעולות אלה נדרשות לאחר עבודות תחזוקה תקופתיות שהתבצעו ביחידה. במהלך פעולות ההכנסה לפעולה כאמור יתכנו מספר מיקרים בהם יפלט עשן מיחידה זו. אנו עושים ככל הניתן לצמצם את פליטת העשן למינימום האפשרי.

  • עיצומים במוקדי השירות וקבלת קהל היום (23.11.2014)
    23.11.2014

    בשל עיצומי עובדי חברת החשמל כמחאה על אי יישום הרפורמה במשק החשמל, אין היום (יום א', 23.11.2014) קבלת קהל, ומענה במוקדי 103 ניתן רק עבור דיווחים על תקלות. מהנהלת חברת החשמל נמסר כי אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית הנגרמת לקהל לקוחותינו.

  • חברת החשמל מבצעת תרגיל הערכות לחורף
    17.11.2014

    חברת החשמל מבקשת ליידע את ציבור הלקוחות כי עקב תרגיל לקראת החורף שנערך בחברה, אתר האינטרנט ישנה את צורתו וידמה מצב של הפסקות חשמל - ניתן עדיין לבצע את כל הפעולות באתר בצורה רגילה.

  • זמן המתנה ממושך מהרגיל במוקדי השירות 103
    02.11.2014

    חברת החשמל מבקשת לידע את ציבור לקוחותיה כי בשל עיצומי עובדים זמן ההמתנה למענה בקו 103 ממושך מהרגיל ,אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית .

  • מעבר לשעון חורף
    23.10.2014

    עקב המעבר לשעון חורף, בלילה שבין שבת לראשון (25-26 באוקטובר 2014), לא ניתן יהיה להיכנס לאזור האישי באתר חברת החשמל ובאפליקציה של חברת החשמל בטלפונים הסלולאריים - החל מהשעה 22:00 ועד שעות הבוקר המוקדמות. אנו מתנצלים על אי הנעימות

  • הפסקות חשמל 19.10.14
    20.10.2014

    בשל מזג האוויר, קיימות תקלות בערים - תל אביב, הרצליה, הוד השרון, רעננה. צוותים של חברת החשמל נמצאים בשטח ומטפלים בתקלות. אנו עושים את מירב המאמצים בכדי להחזיר את החשמל לסדרו בהקדם

  • שדרוג השירות האישי
    19.10.2014

    עקב שדרוג השירות האישי ללקוחות לא ניתן להיכנס עם מספרי המשתמש הישנים. הרישום לשירות כעת קל ופשוט יותר. אנא לחץ על הרשמה​ דרך דף הבית, ובצע רישום מחדש מקוון.

  • חברת החשמל מגייסת עובדים במסגרת יריד תעסוקה מיוחד של אגף התעסוקה במשרד העלייה והקליטה בשיתוף עיריית תל אביב- יפו
    28.07.2014

    ביום שלישי, 29 ביולי 2014, בין השעות 11:00-16:00 בהיכל התרבות בתל אביב, יתקיים יריד תעסוקה מיוחד עבור עולים חדשים ותושבים חוזרים.

  • מרכזי המבקרים יפתחו את שערים לציבור הרחב בחודשי הקיץ, לצד קבוצות מתואמות מראש החל מ- 21.7.14. בשלב זה – מרכז המבקרים רוטנברג סגור ואיננו מקבל מבקרים בהוראת הבטחון.
    16.07.2014
  • בשל פגיעת רקטה בקו מתח גבוה בעוטף עזה, עובדי חברת החשמל נמצאים כעת במקום על מנת לתקן את החוטים הקרועים ולהחזיר חשמל בהקדם ליישובים שבסביבה.
    14.07.2014

    עובדי חברת החשמל נעזרו בבמת הרמה ממוגנת ירי, לבושים בקסדות מגן ובאפודי מגן כשהם מלווים ע"י כוחות צה"ל. העבודה מתבצעת באישור גורמי הביטחון הרלוונטיים.

  • דחיית "חשמל על הבר"
    13.07.2014

    לאור המצב הביטחוני נדחה את פעילות "חשמל על הבר", אשר הייתה צפויה להתקיים ביום שלישי 15.7.2014 בתל אביב ובבאר שבע. נקיים את הפעילות בימים שקטים יותר.

  • האלוף במיל. יפתח רון-טל, יו"ר חברת החשמל ואורן הלמן, סמנכ"ל החברה, בביקור במועצת לכיש, שם נפגשו עם דני מורביה, ראש המועצה ובכיריה.
    13.07.2014

    האלוף במיל. יפתח רון-טל, יו"ר חברת החשמל ואורן הלמן, סמנכ"ל החברה, הגיעו הבוקר למועצת לכיש, שם נפגשו עם דני מורביה, ראש המועצה ובכיריה. רון-טל והלמן באו לחזק את תושבי המועצה, לתת מענה ולסייע בצרכים המיוחדים בעת זו, כשהם מבטיחים שעובדי חברת החשמל פועלים כל העת, 24/7, בכל מצב, גם תחת אש, כדי לספק חשמל זמין, לחבר מקלטים לחשמל תוך שהם עובדים בשת"פ עם כלל גורמי הביטחון וההצלה.

  • החברה קוראת לציבור לגלות ערנות לנוכח המצב הביטחוני ולדווח על מפגעים באמצעות שירות חדש: דווח על מפגע בטיחות בחשמל באמצעות האפליקציה של חברת החשמל
    10.07.2014
  • חברת החשמל : לאור המצב הביטחוני החברה תימנע מניתוק אספקת החשמל לכל היישובים במדינת ישראל ללקוחות חייבים ותחבר לקוחות שנותקו בגין אי תשלום חשבון החשמל
    09.07.2014
  • לאור המצב הבטחוני - החברה תימנע מניתוק אספקת החשמל ביישובי הדרום ללקוחות חייבים ותחבר לקוחות שנותקו בגין אי תשלום חשבון החשמל
    08.07.2014

    בישיבה שנערכה הבוקר ציין גליקמן, כי עובדי חברת החשמל פועלים תחת אש לתיקון תקלות ולייצור חשמל באזור הדרום ועובדי החברה יעשו כל שביכולתם להמשיך ולספק חשמל זמין לאזרחים בכל מצב. " אנו מבטיחים לתושבי הדרום שיש על מי לסמוך והחשמל ימשיך לזרום לבתים גם תחת מתקפת הטילים המופנית לעבר האזרחים ביישובי הדרום. חברת החשמל מנהליה ועובדיה מחזקים את תושבי הדרום בימים קשים אלה."

  • אנו שמחים להזמין אתכם לאירועי "חשמל על הבר" שיתקיימו ב15.7 בערב. בכירי חברת החשמל יגיעו לברים בתל אביב ובאר שבע ויתנו לכם טעימה מפעילות החברה בנושאים מגוונים. נשמח לראות אתכם בבר
    07.07.2014

    למידע נוסף: http://iecadmin/spokesman/Pages/0_.aspx

  • חברת החשמל פותחת את שערי מרכזי המבקרים לקהל הרחב בחודשים יולי ואוגוסט ומציעה בילויי חווייתי לכל המשפחה.
    01.07.2014

    הביקור כולל סיור מודרך בהנחיית מדריכים מקצועיים ומנוסים המתאימים את הסיור לצרכי המבקרים. הכניסה אינה כרוכה בתשלום, אך מותנית בהרשמה מראש בטלפון 076-86-44333 או באתר האינטרנט של החברה:

  • ערב טוב, התקלה במערכות המחשוב טופלה, ניתן לקבל את כל השירותים במרכז השירות 103 וגם כאן באתר או באפליקציה של חברת החשמל
    26.06.2014
  • לתשומת ליבכם, עקב תקלה , מרכזי השירות 103 יתנו שירות בנושא תקלות בלבד.שירותי אתר האינטרנט כולל קבלת תשלומים יפעלו כרגיל.
    26.06.2014

חברת חשמל

EN

מידע על תקלות

אפשרויות דיווח נוספות

פנו אלינו

חברת חשמל ברשתות חברתיות